De ce trebuie să mă înregistrez?
Înregistrarea pe Publicwin este o condiție preliminară pentru a utiliza produsele pe această pagină de internet. Prin înregistrare, tu deschizi un cont gratuit la Publicwin fără nicio obligație, prin care se administrează depunerile și datele tale. Banii reali se pot plasa în pariuri numai atunci când faci o depunere în contul tău.
Nu mă pot înregistra pentru că datele mele sunt deja salvate. Ce trebuie să fac?
Acest lucru înseamnă că v-ați înregistrat cu succes pe site-ul Publicwin. Dacă ați pierdut sau uitat datele dvs. necesare pentru acces, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți menționând numele, prenumele, adresa domiciliului, data nașterii, precum și adresele de e-mail stocate în contul dvs. Publicwin.
În mesajul dvs. de e-mail vă rugăm să indicați motivul pentru care vă adresați, astfel încât echipa noastră de la Serviciu Clienți să poată răspunde cât mai repede posibil, la cererea dumneavoastră.
E-mailul poate fi trimis utilizând câmpurile de mai jos.
Nu am primit un mesaj de e-mail cu codul de activare în timpul înregistrării. Ce trebuie să fac?
Verificați căsuța dvs. spam. În cazul în care e-malul nu a fost găsit nici în spam, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți menționând numele și prenumele dvs., adresa, data nașterii, precum și adresele de e-mail stocate în contul dvs. Publicwin.
< br />
În mesajul dvs. de e-mail vă rugăm să indicați motivul pentru care vă adresați, astfel încât echipa noastră de la Serviciul clienți să poată răspunde cât mai repede posibil la întrebarea dumneavoastră.
De ce sunt obligat să dezvălui informații personale în timpul înregistrării?
Informațiile introduse corect sunt o condiție necesară pentru a utiliza lista noastră de jocuri și a primi bonusuri. Avem nevoie de prenume, numele de familie și adresa ta actuală. Prin introducerea datei tale de naștere, tu confirmi faptul că ai peste vârsta minimă, astfel încât poți utiliza lista de jocuri. Noi folosim adresa ta de e-mail pentru a te contacta, de exemplu în cazul în care ai uitat parola sau vrei să soliciți alerte pe e-mail. În plus, te informăm despre oferte speciale. Tu poți anula buletinul nostru informativ, în orice moment.
Nu am primit un mesaj de e-mail cu codul de activare în timpul înregistrării. Ce trebuie să fac?
Verificați căsuța dvs. spam. În cazul în care e-malul nu a fost găsit nici în spam, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți menționând numele și prenumele dvs., adresa, data nașterii, precum și adresele de e-mail stocate în contul dvs. Publicwin.
< br />
În mesajul dvs. de e-mail vă rugăm să indicați motivul pentru care vă adresați, astfel încât echipa noastră de la Serviciul clienți să poată răspunde cât mai repede posibil la întrebarea dumneavoastră.
Cum pot accesa contul meu Publicwin?
Dacă ai deschis un cont la Publicwin, îl poți accesa prin introducerea numelui tău de utilizator și a parolei în secțiunea de conectare (colțul dreapta sus) și făcând click pe „Login" sau apăsând pe Enter.
Ce trebuie să fac dacă am uitat parola?
Solicită parola nouă făcând click pe „Ți-ai uitat parola" de pe pagina de inițiere și urmând instrucțiunile următoare. Vei primi imediat o parolă nouă prin e-mail.
Te rugăm să reții că noua parolă se va transmite la o adresă de e-mail pe care ai introdus-o în timpul înregistrării. De aceea este necesar să folosești întotdeauna adresa ta de e-mail actuală pe contul tău Publicwin!
Contul meu a fost blocat pentru că am introdus de mai multe ori parole greșite. Ce trebuie să fac?
Te rugăm să contactezi serviciul nostru de asistență clienți transmițând concomitent următoarele informații: prenumele, numele de familie, adresa, data nașterii și adresa ta de e-mail pe care ai introdus-o în contul tău Publicwin. Angajații noștri te vor contacta imediat.
În curând ...
În curând ...
De ce trebuie să mă înregistrez?
Înregistrarea pe Publicwin este o condiție preliminară pentru a utiliza produsele pe această pagină de internet. Prin înregistrare, tu deschizi un cont gratuit la Publicwin fără nicio obligație, prin care se administrează depunerile și datele tale. Banii reali se pot plasa în pariuri numai atunci când faci o depunere în contul tău.
Cum pot să mă înregistrez?
Poți să te înregistrezi pe pagina de internet: https://publicwin.ro/registracija/ prin introducerea numelui tău de utilizator, a parolei, datei de naștere, a adresei tale active de e-mail și a unei combinații dintre întrebarea și răspunsul tău personal.
Ești de asemenea obligat să confirmi faptul că ai peste 18 ani și că accepți Termenii și Condițiile Generale.
Dacă vrei să primești bonusuri și să faci depuneri și retrageri prin contul tău bancar, trebuie să completezi următoarele câmpuri: funcția, prenumele, numele de familie, adresa.
Dacă vrei să primești alerte SMS despre biletele câștigătoare și pierzătoare, te rugăm să introduci numărul tău de telefon mobil, în câmpul alocat.
Nu mă pot înregistra pentru că datele mele sunt deja salvate. Ce trebuie să fac?
Acest lucru înseamnă că v-ați înregistrat cu succes pe site-ul Publicwin. Dacă ați pierdut sau uitat datele dvs. necesare pentru acces, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți menționând numele, prenumele, adresa domiciliului, data nașterii, precum și adresele de e-mail stocate în contul dvs. Publicwin.
În mesajul dvs. de e-mail vă rugăm să indicați motivul pentru care vă adresați, astfel încât echipa noastră de la Serviciu Clienți să poată răspunde cât mai repede posibil, la cererea dumneavoastră.
E-mailul poate fi trimis utilizând câmpurile de mai jos.
În curând ...
În curând ...
În curând ...
În curând ...