Nu mă pot conecta la sistem, de fiecare dată când încerc să mă conectez, mă trimite înapoi la prima pagină, unde trebuie să introduc numele de utilizator și parola, care este problema?
Cauza acestei probleme poate fi că memoria cache este plină sau cookie-urile de arhivare de pe browser-ul tău web sunt interzise.Soluția pentru primul caz este să ștergi „cookies", precum și tot istoricul de pe browser-ul tău web.
Pentru al doilea caz există două soluții simple:
Opțiunea „Blochează toate Cookies" din browser-ul tău web este activată.
Poți dezactiva această opțiune îndeplinind etapele următoare: în Internet Explorer, click pe Instrumente, apoi click pe articolul Opțiuni de Internet, în opțiunile de internet selectează tab-ul de Confidențialitate și mută maneta la Înalt „Mediu”, salvează modificările prin click pe butonul „Aplică” și apoi încearcă să te conectezi din nou.
- Programul dvs. antivirus nu permite să se salveze cookies.
În acest caz, găsești în program antivirus opțiunea „Blochează toate cookies" și dezactiveaz-o și apoi încearcă să te conectezi din nou.
De ce trebuie să mă înregistrez?
Înregistrarea pe Publicwin este o condiție preliminară pentru a utiliza produsele pe această pagină de internet. Prin înregistrare, tu deschizi un cont gratuit la Publicwin fără nicio obligație, prin care se administrează depunerile și datele tale. Banii reali se pot plasa în pariuri numai atunci când faci o depunere în contul tău.
Nu mă pot înregistra pentru că datele mele sunt deja salvate. Ce trebuie să fac?
Acest lucru înseamnă că v-ați înregistrat cu succes pe site-ul Publicwin. Dacă ați pierdut sau uitat datele dvs. necesare pentru acces, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți menționând numele, prenumele, adresa domiciliului, data nașterii, precum și adresele de e-mail stocate în contul dvs. Publicwin.
În mesajul dvs. de e-mail vă rugăm să indicați motivul pentru care vă adresați, astfel încât echipa noastră de la Serviciu Clienți să poată răspunde cât mai repede posibil, la cererea dumneavoastră.
E-mailul poate fi trimis utilizând câmpurile de mai jos.
Nu am primit un mesaj de e-mail cu codul de activare în timpul înregistrării. Ce trebuie să fac?
Verificați căsuța dvs. spam. În cazul în care e-malul nu a fost găsit nici în spam, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți menționând numele și prenumele dvs., adresa, data nașterii, precum și adresele de e-mail stocate în contul dvs. Publicwin.
< br />
În mesajul dvs. de e-mail vă rugăm să indicați motivul pentru care vă adresați, astfel încât echipa noastră de la Serviciul clienți să poată răspunde cât mai repede posibil la întrebarea dumneavoastră.
De ce sunt obligat să dezvălui informații personale în timpul înregistrării?
Informațiile introduse corect sunt o condiție necesară pentru a utiliza lista noastră de jocuri și a primi bonusuri. Avem nevoie de prenume, numele de familie și adresa ta actuală. Prin introducerea datei tale de naștere, tu confirmi faptul că ai peste vârsta minimă, astfel încât poți utiliza lista de jocuri. Noi folosim adresa ta de e-mail pentru a te contacta, de exemplu în cazul în care ai uitat parola sau vrei să soliciți alerte pe e-mail. În plus, te informăm despre oferte speciale. Tu poți anula buletinul nostru informativ, în orice moment.